Naprawa pojazdu specjalnego POMOC DROGOWA zabudowanego na pojeździe marki MAN TGL.

  • Numer postępowania 94.AT.2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:

    1. Przedmiotem postępowania jest naprawa pojazdu specjalnego POMOC DROGOWA zabudowanego na pojeździe marki MAN TGL., moc silnika 132 kW, rok produkcji 2007 nr VIN: WMAN13ZZ28Y204160, zabudowa wykonana w firmie SZUMMAR SJ.

    2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
    - Naprawy siłowników platformy do transportu pojazdów.
    - Naprawy zwrotnic R + L oraz wymiana piasty koła R.
    - Wymiany oleju silnikowego wraz z filtrami-uszczelnienie wycieków oleju.
    - Uszczelnienia wycieków z tylnego mostu.
    - Naprawy – wymiany skrzynki akumulatorów.

    - Zastosowania metod i technologii odpowiadających aktualnemu poziomowi techniki,
    - W cenie należy uwzględnić wszystkie usługi oraz płyny, materiały i części użyte do naprawy.

    Uwaga: W przypadku Wykonawców mających siedzibę w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego, Zamawiający dostarczy pojazd będący przedmiotem postępowania własnym transportem. W przypadku odległości powyżej 50 km Wykonawca jest zobowiązany odebrać od i dostarczyć do siedziby Zamawiającego na własny koszt.

    3. Koszty naprawy wychodzące poza zakres postępowania a wynikłe w trakcie naprawy należy uzgodnić z Zamawiającym.

    4. Naprawa pojazdu musi doprowadzić do pełnego przywrócenia parametrów nadanych fabrycznie przez producenta.

    5. Realizacja na podstawie zlecenia.

    6. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione części oraz wykonane czynności na okres 24 miesięcy bez limitu kilometrów.

    7. Termin realizacji naprawy: 30 dni kalendarzowych od dnia przekazania pojazdu Wykonawcy.

    8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą

    9. Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury – przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie udzielenia zamówienia,
    w przypadku gdyby całkowita wartość zlecenia nie znalazła w pełni pokrycia w bieżących wydatkach Policji w tym zakresie.

    10. Ofertę należy złożyć w cenie brutto.

    Wszelkie zapytania proszę składać za pośrednictwem platformy zakupowej. W razie problemów ze złożeniem oferty proszę kontaktować się z działem HelpDesk MarketPlanet - kontakt w stopce strony internetowej.

    UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie wybór oferty, która będzie gwarantowała wydatkowanie środków w sposób celowy, oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-12-18 10:00 (Pozostało: 0 Dni 22 Godzin 54 Minut)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-12-18 10:00
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-12-16 13:18
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-12-16 13:18 -
    icon Załącznik-nr-3-Regulamin-Wykonawców.pdf 2025-12-16 13:18 181 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa