Platforma Marketplanet
Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System.
Zgłoszenia można kierować pod numerami infolinii Zamawiający: +48 (22) 257 22 24 Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Zaloguj
Lista postępowań PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista postępowań wyłączonych z PZP
Aktualne
W toku
Archiwalne
Lista Wstępnych konsultacji rynkowych i Badań rynku
Aktualne
Archiwalne
Informacje o wynikach aukcji/licytacji
Lista ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
Informacje o wynikach
Wolna ręka / zapytanie o cenę / negocjacje bez ogłoszenia
Zapytanie ofertowe
Plan postępowań
Baza Wiedzy
Zakup usługi ODNOWIENIA podpisów elektronicznych kwalifikowanych certyfikatem bez czytnika; ważność – 1 rok, ilość: 1 szt.
Numer postępowania
49/AB/430019/2025
Typ postępowania
Postępowanie wyłączone z PZP
Tryb udzielania zamówienia
Zapytanie ofertowe otwarte
Ogłoszenie
Opis przedmiotu postępowania:
Zapytanie Cenowe nr 49/AB/430019/2025
Przedmiotem postępowania jest: Zakup usługi ODNOWIENIA podpisów elektronicznych kwalifikowanych certyfikatem bez czytnika; ważność – 1 rok, ilość: 1 szt.
1. Informacje ogólne:
a) Ofertę należy złożyć do dnia: 05.12.2025 r. do godziny 8.00.
poprzez Platformę Zakupową: https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
WYMAGANIA FORMALNE:
Zamawiający zastrzega, że oferta musi być złożona w kwocie brutto.
2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
b) Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie wysłanego PISEMNEGO zamówienia.
c) Termin realizacji do 5 dni roboczych od daty otrzymania PISEMNEGO zamówienia.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na zadanie (w razie konieczności dopełnienia formalności w sposób inny niż on-line, zwycięska firma zobowiązuje się zapewnić zarówno weryfikację jak i kompleksową obsługę osobiście, bezpośrednio w miejscu pracy subskrybentów bez konieczności udawania się do punktu partnerskiego - stacjonarnego).
e) Oferta jest ważna 15 dni.
f) Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty, w tym również koszty uruchomienia usługi.
3. Zapłata:
a) Płatność zostanie dokonana przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
4. Kryteria badania, oceny i wyboru ofert:
a) Kryterium dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena brutto.
WYKONAWCA OŚWIADCZA ŻE SKŁADAJĄC OFERTĘ AKCEPTUJE WSZYSTKIE ZAPISY ZAWARTE W ZAPYTANIU CENOWYM.
Wszelkie zapytania proszę składać za pośrednictwem platformy zakupowej. W przypadku problemów ze złożeniem oferty prosimy o kontakt z infolinią Wykonawcy: +48 (22) 257 22 23
Rodzaj zamówienia:
Usługi
Szyfrowanie oferty:
Nie
Data składania ofert/opracowań studialnych:
2025-12-05 08:00
Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
2025-12-05 08:00
Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
Nie
Publikacja w strefie publicznej:
2025-12-02 09:17
Termin zakończenia postępowania:
2025-12-05 11:36
Dokumenty zamówienia
Pobierz
Nazwa
Opis
Data publikacji
Rozmiar pliku
Dane kontaktowe
2025-12-02 09:17
-
Pobierz
Powrót
Klucz tooltipa:
PL:
EN:
Wszystkie
Ulubione
Wyszukiwarka
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Wyszukiwarka kodów
Nazwa kategorii
Opis kategorii
Wyczyść
Szukaj
Akcje
Zapisz wybór
Akcje
jsp.categorypopup.pickfavouritecategory
Akcje
Zapisz wybór
Numer
Nazwa
x
Kalkulator VAT